Csn...

Eftersom det är många som frågat hur jag kan få ut så mycket i från csn på bara 5 veckor så lägger jag in den sidan som visar mig summan. Tycker själv att det låter väl mycket som jag har för mig att jag också skrev.
Har jag gjort fel så får ni gärna hjälpa mig rätta det!

Så här står det.

Räkna ut hur mycket du kan få

1 2 3

Resultat - så här mycket kan du få

Bra att veta

  • Eftersom detta är en preliminär beräkning är det inte säkert att du kan få så mycket studiemedel som du ser här eller att din återbetalning kommer att se ut så här.
  • Vill du ansöka på riktigt, kan du använda dig av tjänsterna under Min ansökan i menyn till vänster.

Våren 2010 kan du totalt få 13 305 kr för 5 veckor.

Visa mer information om beloppet

Kommentarer
Postat av: JM

nu e det så här,"tror" jag...min sambo fick för 5 veckor när han startade i augusti....MEN då står han utan nu i december!!! så kolla upp så du ej står utan i maj...men det kan ju kanske bero på hur länge man skall plugga med...men man brukar ej få lån över sommaren. sen fick han (efter STORA första summan) 12000ca elr om de var 10000!!

2009-12-21 @ 21:13:02
Postat av: becky

första summan är stor pga att den betalar för halva januar och februari. sen får du normala normen som är runt 7000 eller vad det nu är.

2009-12-21 @ 21:48:52
URL: http://becky84.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0