Tapeter och slangtorn!

Idag så tog vi vagnen ner till byn för att handla lite smått och gott.
Svängde in framför Malin för att kolla om hon var hemma.
Hade bråttom så jag skuttade in någon min, pratade lite och sen drog jag igen!!

Snabbt in i affären och handlade frukt i massor och den nya SOLO.
Ner till Lasses målarbod och kollade tapeter till nya lägenheten.
Nora hittade en jätte fin rosa som hon vill ha.
Men eftersom hon har rosa möbler så blir det för mycket med rosa väggar med.
Mycket fint men gud vilka priser. Det får bli rusta!

Syster mötte upp oss och vi gick till slangis och åt mat.
Då började förkylningen komma tillbaka.
En snabb visit hos Sandra efter det, till shell efter ungarnas kläder och sen hem för att taa alvedon.

Sandra och robin kom hit och vi åt varma mackor.
Efter det har jag och Nora sett på film och bara snackat en massa gojja om allt som snurrar i hennes huvud!
Väldigt roligt alla gånger.

Nu ska jag snart sova så man orkar med en dag på marknaden i feber och rinnande ögon.
Får ha solglasögon på!!!

Kommentarer
Postat av: Elin Hejdenberg

Mysigt att sitta å prata med sin dotter så.. =) Längtar tills jag å Maja kan sitta så å prata. Nu sitter vi bara å pratar om något som jag inte vet vad det handlar om. Men hon försöker berätta saker å vissa ord förstår man ju.. =)

2009-08-30 @ 09:14:30
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0