Pigg o glad!

Eller jag är inte lika hängig idag som jag var igår.
Så idag ska jag samla krafterna och ta en lång promenad.

En sak till. Ni har hört det förut ni som följt mig inne på mina andra bloggar.
Idag ska jag sluta äta onyttigt.
Va fan jag verkar inte ha någon ork och kraft alls till det, klarar inte ens av en enda dag.
Lite smått och gott ska jag väl ändå fortsätta och unna mig men inte i den STORA mängd som jag gör nu.

Men trots att jag inte har tränat som jag lovat, ätit som jag lovat så har jag nu gått ner 13 kg på tre månader utan att göra något. Amningen som gör det eller??
Så nu väger jag 58 kg och vill ner 3 kg till. Vid 55 kg trivs jag jättebra med mig själv och tänker stanna där.
Vill mest bara ha en mer vältränad kropp.


Kommentarer
Postat av: elin

Guuuud va du är duktig! =)

Roligt att läsa oxå att det går bra med amningen! Hoppas jag kan amma denna gången oxå!! =)

2009-08-31 @ 10:03:17
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0