My first!

Igår var det då släktträff och gud vad lyckat det var!
Kul att träffa alla kusiner på ett och samma ställe.
Tråkigt nog kunde inte alla komma men vi blev nog runt 70 stycken tror jag.

Det bjöds på god mat och härlig musik.
Mitt kusin barn Estelle hade en underbar röst! Så hon är bokad till mitt bröllop.

Ett foto togs på allihopa. Kände mig som barnen i bullerbyn.
Tora satte upp kamera på stativ och Henry skulle knäppa kortet men varje gång flyttade han kameran så de längst ut på kanterna  försvann!! Hahaha.

Barnen hitta grodor som dom skrämde de vuxna med.
Tänk för 20 år sedan så var det jag som sprang, nu var min dotter en av de vackra barnen som busade som aldrig förr!
Blev sådan magisk känsla av att se alla familjens barn tillsammans!!

Nora hade jätte kul och lekte med Lova hela tiden.
Dom sprang runt i gräset i hela 6 timmar innan vi tog vägen hemåt i Robins bil.

Tack för allt kära familj! Älskar er alla.

Tog tyvärr inte så många bilder men det blev några!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0